29 Mayıs 2016 Pazar

Sümeyye Erdoğan'ın Gelinliği



Herkese merhaba.

Malum düğün sezonunu açtık. Artık evlenenlere gün yetmiyor. Instagram hesabımda o gün de paylaşmıştım,14 Mayıs'a üç düğün sığdırdık diye.

Duyan da davetli listesinin en tepesindeyiz, yetişemiyoruz zanneder.




Düğünlerden ilki Sinem Kobal ile Kenan İmirzalıoğlu'nun düğünü.

Evlenenlerin ikisi de ünlü olunca gelinle damat kadar konuklar da ilgi çekici oluyor. Valla benim düğünümde benden çok başkası konuşulsun istemezdim. Yok Kıvanç ve karısı, yok Burak Özçivit ve Fahriye.

Neyse konumuza dönelim. Dedikodu yapmadan sadece gelinlikleri yazıcam demiştim. Nerdeyse kopuyordum.

Sinem Kobal'ın gelinliği Tuvanam imzalı.

Sinem Kobal: Tuvanam


...


14 Mayıs'ın ikinci ve biraz gölgede kalan düğünü ise Kaan Yıldırım ve Ezgi Eyüboğlu'nun düğünüydü. Ezgi Eyüboğlu tercihini Elie Saab'dan yana kullanmış.

Bu ikili beraber bir dizide oynamışlardı. Orda tanışıp evlenmişler anlaşılan. Ünlü olmanın güzel yanı da bu herhalde. Birileri senin için güzel ve yakışıklı olanları toplayıp önüne koyuyor. Böyle düşününce mis gibi meslekmiş be akjdlak.

Ezgi Eyüboğlu: Elie Saab


...



Gelelim üçüncü düğüne.

Üçüncü düğün bildiğiniz gibi Sümeyye Erdoğan ve Selçuk Bayraktar'ın düğünüydü. Tabi söz konusu Cumhurbaşkanı'nın tesettürlü kızı olunca canımı dişime takarak gelinliğin tasarımcısını aradım. 




Ama sonuç sıfır. Diyorum hadi Sümeyye Erdoğan'ın instagörl gibi gelinliğinin üzerine tasarımcısını etiketleyecek hali yok da niye hiçbir tasarımcı kalkıp "Ben yaptım" demiyor. Ben olsam 7 gün 7 gece "Ben yaptım, ben" diye bağıra bağıra gezerdim. 

Neyse ki gelinliğin gizemi artık çözüldü. Uykuları kaçan varsa rahatça uyuyabilir.

Gelinliğin tasarımı Ayşe ve Ece Ege kardeşlerin sahibi olduğu, 35 ülkede seçkin butiklerde satışı olan Dice Kayek markasına ait.

Ece Ege, Sümeyye Erdoğan'ın gelinliğini tasarlarken bir bindallıdan esinlenmiş. Bindallının tam olarak neresinden esinlenince bu gelinlik ortaya çıkmış ben anlamadım. Daha çok semazenlerden esinlenilmişe benziyor.

Neden bilmem Sümeyye Erdoğan "sade bir gelinlik istiyorum" diyip kendini markanın ellerine teslim etti gibi hissediyorum.




Bence Sümeyye Erdoğan kabarık gelinlik değil de düz gelinlik kadını. Şu sahnede ince, uzun, zarif bir siluet görmek hoşuma giderdi.

Ben zaten oldum olası kabarık gelinlik sevmem. Damatla iki yabancı gibi durmanıza sebep oluyor. Adamlar gelinlikten karısına yaklaşamıyor düğünlerde. Adamın gelinle arasında iki metre kumaş var daha ne olsun. İşin özü "premsesliği" abartmayın kızlar.


Gelin başına gelirsek de Sümeyye Erdoğan gelinliğinde duvak kullanmamış. Bunu bir miktar mantıklı buluyorum. Ama başını neden Emine Erdoğan gibi örtmüş onu çözemedim. Bu ülkeye bir tane Emine Erdoğan yeterdi.


Sümeyye Erdoğan: Dice Kayek


Velhasıl büyük umutlarla beklediğim gelinlik benim için hayal kırıklığı oldu. Bir Kate Middleton etkisi olur, tüm dünya medyasına bomba gibi düşer diye hayal etmiştim. Bundan sonraki tesettürlü gelinliklere ilham verir falan. Ama olmadı:(

Artık bu misyon gelecek nesillere kaldı ajdlkas.

Şimdilik benden bu kadar.

Yeni yazılardan erkenden haberdar olmak istiyorsanız instagram hesabımı burdan takip edebilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder