21 Mart 2016 Pazartesi

Stil Önerisi: Pembe Palto



Herkese merhaba.

Genelde palto seçimlerimizi klasik renklerden yaparız. Bu renkleri seçmemizdeki en temel neden kombinasyon olasılığının fazlalığıdır. Siyah palto veya trençkot ile sayısız kombin yapabilirsiniz. 

Ama farklı renklerin kısıtlı kombin seçenekleri olduğunu düşünüp gözünüzü korkutmayın.



Bu sezon street style'larda sık rastladığımız pembe paltolar düşünülenin aksine çok farklı renklerle kullanılabilir. 

"Bugün Ne Renk Örtsem?" başlıklı yazımda bahsettiğim gibi önemli olan tonların tutması. Renkleri üst üste koyduğunuzda mükemmel bir bütün oluşturmalı. Biz ayrı paletlerin insanlarıyız dememeliler.




Seçeneklerden ilki her zaman olduğu gibi siyah. Ben, şahsen bayılıyorum siyaha. Alışverişte de elim hep siyah parçalara gidiyor. Pastel bir paltonun, trençkotun altındaki simsiyah look çok hoş duruyor. Pembenin prensesliği ile tezat oluşturmasını seviyorum.




İkinci seçenek ise baştan ayağa tek renk giyinmek ya da ton sür ton yapmak. Bu seçenek de her zaman hayat kurtarıyor. Özellikle çalışıyorsanız takımlarınızı böyle renklerden seçebilirsiniz.



Pembe renkli paltolarınızı, beyaz bir look ile birleştirerek  de tarzınızı daha sofistike ve minimalist bir havaya sokabilirsiniz.


Çoğumuzun kurtarıcı parçası olan denim pantolonlar da pembe paltolarla inanılmaz güzel duruyor. Burda önemli olan nokta deniminizin rengini iyini seçmeniz.



Pudra renk- gri ikilisi çoğu kişi tarafından çok sevilse de ben hiçbir zaman bu ikiliyi kullanmadım, bundan sonra da kullanacağımı sanmıyorum. İkisi birleşince çok soluk bir görüntü ortaya çıkıyor ve otomatik olarak yok oluyorsunuz. Sokakta bu ikiliyle görünmez bir şekilde yürüyebilirsiniz. Böyle ikililer ancak çok iddialı parçaların renkleri olabilir. Renkler kendini göstermez ama kıyafetin çarpıcılığı yeter. Biz de öyle çarpıcı şeyler giymediğimize göree.... Next.



İşte başta kafada soru işareti oluşturan ama benim de bu pudra paltolarla kullanmayı çok sevdiğim aksesuar rengi: Vintage kahverengi. Böyle bir renk ismi yoktur herhalde ajkdkasl. Vintage gibi görünen kahverengi aksesuarlardan bahsediyorum. Beraber çok romantik duruyorlar.





Gelelim haftalar önce instagram'a eklediğim sezondan kombin örneklerine.

Zara'nın yeni sezondaki pembe paltosu ile 3 look hazırladım. İlki Gucci Resort 2016 defilesinde olduğu gibi petrol yeşili ile. 

Bu petrol yeşili ipekevi şal bende var. Ve kendime de çok yakıştırıyorum. Keşke fondöten lekesi olmasa da sonsuza kadar kullanabilsem:(((( Bu look'ta kullandığım gibi ladylike bir görüntü için pembe paltolarınızı incili aksesuarlarla kullanabilirsiniz.


İpek Şal: İpekevi
İnci Kolye: İpekyol
Siyah Denim Pantolon: Zara



İşte pembe ile sevdiğim renklerden biri daha: Hardal sarısı. Rochas Resort 2016 koleksiyonunda olduğu gibi sizi şaşırtacak kadar uyumlu bu iki rengi kullanmayı mutlaka deneyin.

İpek Şal: İpekevi
Kolye: Zara
Stiletto: Mango



Yukarıda da bahsettiğim gibi siyah beyaz çizgililerle ilk olarak bu yazımda yazmıştım.

Siyah ile beyazın birleşince oluşturduğu kontrastı fuşya gibi renklerle körüklemek yerine pastel renklerle, nude ve toprak tonları ile hafifletmeyi sevdiğimden bahsetmiştim. Ve buna örnek olarak da 3. look'u hazırladım. Fuşya'dan beş yüz kat daha iyi değil mi? ( Şair burda milyonuncu kez siyah beyaz çizgili giyip fuşya renkli şal örtenlere isyan ediyor)




Siyah Denim Pantolon: Zara


Yazıyı çok geç yazdığım için bazı parçaların linklerini ekleyemedim. Ama esas önemli olanlar ekli. Tıklayıp ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılardan haberdar olmak için instagram hesabım burda.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.



Not: Özlemişim beeee bloga yazı yazmayı akjdsk.





4 yorum:

  1. En sevdiğim renk her tonuna ayrı bayılıyorum<3

    YanıtlaSil
  2. modelleri görünce kış gelsin istedim :) çok güzel paylaşım olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Bir sonraki kışa artık :)

      Sil