14 Şubat 2016 Pazar

Sokak Modası: Ponponlar



Herkese merhaba.



Daha dün yeni bir yazı yazmıştım kiiiiii, kış geçmeden, havalar ısınmadan kullanmaktan çok memnun kalacağınız, çantalarınızın vazgeçilmez aksesuarı olacak ponponlar hakkında da yazmak istedim.



Fendi Fall 2014 RTW


Ponponlar ilk olarak Spring 2015 RTW Fendi defilesinde dikkatleri çekti. Karşımıza suratsız bagbug'lar olarak çıktılar. Bu bagbug'lardan bir tanesi ise aslında bir önceki kış koleksiyonunda Cara'nın elinde podyuma çıkan minik ve tüylü Karl Lagerfeld figürüydü.

Fendi Spring 2015 RTW

Street Style'larda en çok kullanılan bagbug da bu Lagerfeld minyatürü oldu. Özellikle moda haftalarında Fendi çantalardan çok Chanel'lere takılmış minik Karl'lar gördük.

 

Fendi, bir anda popülerleşen çanta aksesuarlarına yeni koleksiyonlarında da yer verdi. Resort 2016 koleksiyonunda bagbug'lar yerine büyük ponponlar olarak, Pre-Fall 2016 Koleksiyonunda ise tüylü çiçekler olarak karşımıza çıktılar.

Fendi Resort 2016



Fendi Pre-Fall 2016




Kendall Jenner





Kendall da ponponları günlük stilinde kullananlardan. Adı geçmişken bu kızın fiziği sinirlerimi bozuyor. Şu yazıyı yazarken bir taraftan tıkınıyor olmasam daha rahat konuşabilirdim gerçi. Böyle yemeğe devam edersem yakında üç Kendall'a eşdeğer olcam.

Neyse konumuza dönelim. Kilo muhabbetine girersem çıkamam aksdjlaks.

Ulyana Sergeenko da koleksiyonunda ponponları kullanan tasarımcılardan. Yalnız Ulyana'nın koleksiyonunda ponponlar aksesuar olmak yerine külaha dondurma ya da gümüş bir balerine etek olmuşlar. Çok tatlılaaaaaar.

Ulyana Sergeenko Fall 2015 Couture


Sürekli kullandığınız için sıkıldığınız çantalarınıza yeni bir soluk getirmek için ideal aksesuarlardan ponponlar. Dokusu kışa uygun olduğu için mevsimi geçmeden bir iki tane alabilirsiniz. Ponpon rengi seçerken mutlaka mevcut çantalarınızı düşünün ve çantalarınızın rengine uyumlu olan tonu bulun.

Çanta ve Ponponlar: Atölye Mimra


Çantanıza uyumlu olan tonu düşündükten sonra da kaban ve şal renklerinizi şöyle bir gözden geçirin. Beğendiğiniz renk ponponu almak yerine gardırobunuza uygun olanı tercih edin.

Ponponlar: Atölye Mimra



Bir sonraki yazıda görüşmek üzereee..









7 yorum:

  1. Merhaba ! :) yakin bir zamanda bir dugunumuz var da kiyafet konusunda biraz kararsizim. Yardimci olur musunuz? 17 yasindayim 1.65 boyunda kilomda 53. Onerebileceginiz elbiseler var mi? Yardimci olursaniz cook mutlu olurum. Simdiden tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdeakhan@gmail.com a mail atın. Ordan yardımcı olmaya çalışayım.

      Sil
  2. Ponponlar bu kadar yaygın değilkeen pinterestta üstteki resimlerin çoğunu pinlemistim. Ama şimdi her yerde. Bende dolayısıyla çıkardım attım. Tabiki gerçek bi karl veya fendim olsa koluma zincirlendim. Ulyananin yorumuna bayıldım. Ele ayağa düşmedeen bu tarz bişi bulursam süper olur. Taslaklarıni unutma kenarda köşede. Ellerine sağlık tatlışko. -en sıkı takipçin selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah o tarz bir şeyi ancak kendin özel yaptırabilirsin herhalde. Nerde öyle özel şeyler bulursan bana da söyle aksjdak. Çok teşekkür ederim bayılıyorum yorumların sonuna isim yazmana :D

      Sil
  3. merhabalar birsevde hanım:) hayat şarkısı dizisinin 5. bölümünde hülyanın giydiği bordo geceliğin nerden olduğunu yazarmısınız? yakında evleniyorumda hiçbir yerde bulamadım. bana ancak siz yardımcı olabilirsiniz. şimdiden çok teşekkürler<3

    YanıtlaSil
  4. Cilki cikmadan alayim bari asdgjlfhdh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen baharda da kullanılır da yaz için fazla kürklü kalabilirler:D

      Sil