12 Ocak 2016 Salı

Pilili Etek



Herkese merhabaa.

Yazıyı geçen hafta hazırladım. İndirim döneminde olduğumuz için bazı parçaların linklerini bulamadım. Olanlarla idare edelim bu sefer artık. 

Gelelim konumuza.

1950'lerden beri moda dünyasının vazgeçilmezlerinden olan pilili etekler bu sezon da oldukça popüler.

Peki bu etekleri nasıl kombinlemeliyiz?


Hanım hanımcık pilili etekleri yine hanım hanımcık bluzlarla kullanmak yerine ters köşe yapan salaş kazaklarla kullanmak bence en doğru yol.





Eğer seçiminiz deri pilili etekten yana olacaksa Selena Gomez'in stilindeki gibi deri eteğin feminenliğini triko ile kırmaktan başka çareniz yok. Özellikle tesettürlü kadınlarda kadınsı bir bluzun altında deri etek çok frapan duruyor.





BU linkte siyah uzun pilili deri etek var. Ama kötü kombinlendikleri için benim kombinasyonumu da etkiliyorlar. Onu kullanmak yerine mankensiz etekler koydum. Siz tıklayıp inceleyebilirsiniz.


Etek: İpekyol 299.00 152.00
Çanta: Zara 
Triko: Zara 79.95 TL
Ayakkabı: İnci 919.00 419.00
İpek Şal: İpekevi 140 TL
Yüzük1: Lidyana 29.90
Yüzük2: Lidyana 29.90
Güneş Gözlüğü: Tabe Kıyamet 170.00 96.00






Bu aralar kendi kombinlerimde de çok sık ton sür ton yapıyorum. Renk konusunda kafam hiç meşgul olmuyor böylece. İş hayatına atıldığımdan beri her gün ne renk örtsem derdinden kurtarıyor beni.


Etek: İpekyol 299.00 TL 152.00 TL
Kaban: Zara 329.95 TL 269.95 TL 
Kazak: Massimo Dutti 189.00 TL 119.00 TL
Ayakkabı: Zara 189.95 TL
Çanta: Zara 119.95 TL









Bu arada incecik trikoları eteklerinizin içine koyup kemerle, kalın salaş kazakları ise eteklerinizin dışında bırakarak kullanabilirsiniz.

Aşağıdaki kombinasyona eklediğim İpekevi'nin bu kare eşarbına bayıldım.


Etek: Zara 149.95 TL 99.95 TL
Kazak: Mango 139.99 TL 69.99 TL
Gözlük: Massimo Dutti 189.00 TL 139.00 TL
Bileklikler: Zara
Çanta: Massimo Dutti 329.00 TL
Eşarp: İpekvi 100.00 TL



Ceket: Mervehifa tasarımı Mline 130.00 TL
Etek: Zara 149.95 TL 99.95 TL


Şimdilik bu kadar.



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



4 yorum:

  1. bu eteklere bayılıyorum ama uzun olanları beğenmiyorum. Midi güzel oluyor ama onu da biz giyemiyoz jsdjsajnvx bu pilili etek konusu burda kapanmıştır benim için lkdjfskfj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acayip geç bir cevap olcak ama katılıyorum ajdshka. Mini ya da midi ideal boyu. Ama maxilerde de fena modeller yok. Yere kadar değil de bilekte bitecek şekilde olanlarda. Altına uygun ayakkabıyı giymek zor esas.

      Sil
  2. Ilk 3 look griler siyahlar kalp ben. Hem romantik hem kuul. Aslında biraz geniş gösterme riski var bunlarin ama bu hatunlardaa süper duruyo hemde hiç hanim hanımcık değil. Nasıl da hepsi kuul görünüyor Kumaşından mıdır nedir? Gıcık oldum şimdi ben giysem hiç böyle olmaz:( Yine bir genç kızın acı dramı, hevesim eyleme dökemeden kaçtı:(( Ellerinee sağlık Sevdecimm :* -selin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksjdalks bunu da yeni gördüm ya. İşin sırrı topukta ya. Biraz boyu kaldırmak gerekiyor böyle eteklerde. Bende 1.73 boy var ama etek giyecek olsam topuksuz hiç giyemem herhalde.

      Sil