16 Aralık 2015 Çarşamba

Yılbaşı İçin Kombinasyon Önerileri


Eveeet..


Yılbaşı planları yapıldı mı?

Benim planım yıllardır aynı.


 Pijama üst: Oysho
Pijama alt: Oysho
Terlik: Oysho
Bere: Oysho
Servis Tabağı: Mat for Home


Çoraplarımı pijamamın üstüne çekip çekirdek, patlamış mısır, kestane, portakal ve çeşitli abur cubur eşliğinde tv karşısına çökmeyi düşünüyorum yine.


Bu basenler kolay yapılmıyor diye diye gece boyunca yemeyi planlıyorum.


Ee başlıkla aradaki bağı kuramadım diyen varsa bizim yılbaşı şıklığımız da böyle kardeşim kajdlka.



Pijama alt: Oysho
Pijama üst: Oysho
Sabahlık: Oysho
Terlik: Oysho
Çorap: Oysho
Uyku gözlüğü: Oysho




Kabul edelim, Oysho'nun kış koleksiyonları bir başka güzel.


Bu pofuduklardan bir havuz olsa da koşarak atlasam. Baktıkça bile içim ısınıyor.

Pijama alt: Oysho
Çorap: Oysho
Terlik: Oysho
Çerezlik: Bambum
Çay Seti: Bambum

Evde hiç tulum giymedim. (DIŞARDA DA GİYMEDİ) 

Tabii ki her normal insan gibi benim de aklıma ilk gelen "Bunla tuvalete gitmek zor olur" oldu ajsdaksjl.

Tulum: Oysho
Sabahlık: Oysho
Uyku gözlüğü: Oysho
Ev botu: Oysho
Dosya: Beymen - Ban.do




İnsanın kendini iyi hissetmesi için dışarda giydikleri kadar evde giydikleri de önem taşıyor.

O nedenle pijama ve iç çamaşırı alışverişlerinizi yaparken "Aman ya kim görcek?" diye düşünüp rastgele alışveriş yapmayın.

Tek tek almak yerine her zaman takım yaparak alın.

Böylece altı kaval üstü şeşhane gezme ihtimalinizi ortadan kaldırmış olursunuz.



Pijama alt: Oysho
Pijama üst: Oysho
Sabahlık: Oysho
Terlik: Oysho
Makyaj çantası: Oysho



Ev botu: Oysho
Sabahlık: Oysho
Pijama alt: Oysho
Pijama üst: Oysho
Bardak altlığı: Bambum



Gardırobunuzda yıllar öncesinden kalan içinde bez varmış gibi görünen düşük kıçlı ve diz yerleri dizinizden önde giden pijama altlarınıza, eşofmanlarınıza güle güle diyin.


Uyku gözlüğü: Oysho
Battaniye: Oysho
Patik: Oysho
Çorap: Oysho
Servis tabağı: Mat for Home

Evde giydiğin ve anan baban dışında kimsenin görmediği şeylere para vermek içler acısı.


Ben de elimde pijamalar kasaya gidip gidip dönüyorum çoğu zaman.


Özellikle beyaz, tavşan kulaklı peluş pijamamı gören babam "Evde niye koyun gibi geziyorsun?" diyince hayatımı yeniden gözden geçirmek zorunda kaldım aklsjda.

Pijama alt: Oysho
Pijama üst: Oysho
Çorap: Oysho
Sabahlık: Oysho
Kupa: Pembecida - Bornn
Defter: Pembecida


Pijama alt: Oysho
Pijama üst: Oysho
Sabahlık: Oysho
Terlik: Oysho
Defter: Pembecida
Amerikan Servis: Mat for Home


Olay sadece bir anlık karara bakıyor. Dolabı açın ve pijama temizliği yapın. Gidip 2 takım alın. Gerisi de zamanla üstüne koya koya birikir.


Yeni pijamalarınızın demode olmamasına dikkat edin.

Lohusa kadına alınan pijama takımlarına benzemesin.




Ya bana evde tatlış olmak yetmez, sen buna şıklık mı diyorsun, ben ipek takımlarımı çekerim diyen varsa onları da burda toplayalım.


Yalnız o hanımefendilik bu turtayı yerken bozulur onu söyleyeyim.

İpek gecelik alt: Oysho
Yastık: Zara Home
Terlik: Oysho
Uyku gözlüğü: Zara Home


Yılbaşı için pijamalar hazır. Geriye sadece ne izleyeceğimizi ve ne yiyeceğimizi seçmek kaldı.

Allam iyi ki tatiller var.



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..



Not: Ürünlerin linkleri fotoların altında mevcut. Tıklayıp ulaşabilirsiniz. Ekleyene kadar canım çıktı.







11 yorum:

  1. Hepsine bayildim da bi pijama alti 65 tl olur mu ya? Yoksa normal fiyatlar boylede ben hep pazardan on liraya aldigim icin mi bana fazla geliyo asdffcxdh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oysho'da indirimleri beklemek lazım o zaman çok güzel fiyatlara alabiliyorsun :)

      Sil
  2. Netten alabiliyor muyuz oyshodan

    YanıtlaSil
  3. Netten alabiliyor muyuz oyshodan

    YanıtlaSil
  4. Tatlisko bende geçen oyshoya alıcı gözüyle girdim. Indirim öncesi alacaklarımi kafamdan işaretledim. Olur da geç kalır o kalmazsa falan diyip B plani hatta C planımi da yaptım. Hayırlısiylaa indirimlerden galip çıkariz inşallah. Ellerine sağlık ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akjsdlaks aynen ya ben de gidip gidip bakıyorum indirime girdi mi diye:)

      Sil
    2. Heralde her sene olduğu gibi ocak başı indirime girer diye düşünüyorum. Bunu da burdan açık edeyim :D Tatlişkoo bu arada eczanen hayırlı uğurlu olsun. Hayırlı bol kazançlaar inşallah. Ilk nöbetini de atlattığina göre artik gerçek bir eczacısin. Darısı başıma :D :*

      Sil
    3. aynen 2 ocak olabilir. amin ya saolasınnn ya en azından yorum sonuna adını yazsan başkalarıyla karıştırmamış olurum her seferinde:)

      Sil
  5. Bravo çok ihtiyaca binaen bir yazı olmuş :D evde şıklığı gri donla sağlamaya çalışıyordum koyun gibi gezmeyi ben de çok seviyorum ama konu komşu uğrayınca garip bakmasın diye gri dona gidiyor elim hep:D bunlardan da indirimde yakalarsam alırım çok teşekkür:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akjdlka sanırım bugün indirime girdi. Temiz çamaşırım kalmayınca ben de gri dona geçiyorum. Hepimizin dolabındaki kurtarıcı parça: gri don aldlaskda.

      Sil