6 Aralık 2015 Pazar

Kış rengi: Gri


Evet.

Sanırım şu an şoktasınız.

Nasıl olur da bu yazının başlığı Grinin Elli Tonu olmaz diye aksdlaskd.

Bu kitap yazılmasa, filmi çekilmese online alışveriş siteleri sezonun grilerini ne diye isimlendirecekti acaba. 

Sinema sektöründe değil de Moda sektöründe büyük bir açık kapandı ajsdaks.


Gri ile siyah kışa en çok yakışan kombinasyon renkleri olabilir.

Bundan 50 yıl sonra da değişen bir şey olmayacak.
(Omg! Ben 76 yaşında oluyorum)





Bu iki rengi beraber kullanıp rüküş olma olasılığınız oldukça düşük. İster baştan ayağa siyah giyip tek bir gri aksesuar kullanın. İster grilerle ton sür ton yapın. İster bot ister sneaker giyin.


Rüküşlük riski düşük, cool'luk şansı yüksek.




Ve gelelim örnek kombinasyona. İpekevi'nin yün-ipek karışı gri şalını görünce dedim ki bir şal bu kadar kışa uygun olabilir. Dokusu, renkleri çok iyi görünüyor. Gerçekte nasıl bilmiyorum.

Bu kış birden fazla gri parça alacak gibi duruyorum. Belki biri bu olur. Alırsam hemen instaya eklerim aksdakjs.


Ve bu bot. Geçtiğimiz ay bir dergide gördüm. Gördüğüm andan beri de online alışveriş sitesine konmasını bekliyorum. İnci ayakkabı, Roman çanta ile beraber kullanılsın diye yapılmış sanki. Onları ayırmak istemedim.

Simsiyah bir pantolon ile olay tamamdır. 

Kışa uygun bir stylinginiz oldu. Şalınızı rüzgarda savura savura gezebilirsiniz akjsdlaks.


Siyah Elbise - Zara 99,95 TL
İpek-Yün Şal - İpekevi 120 TL
Çanta: Roman 349,00 TL
Palto: Zara 299,95 TL
Kolye: İpekyol 129,00 TL
Çoklu Yüzük Seti: Mango 29,99 TL
Ayakkabı: İnci 919,80 TL 459,90 TL






6 yorum:

  1. Bugün gri bir panco aldım üzerine bu yazıyı görmek iyi geldi:P gerci benim pancom kayranın önünde iki tane ponpon olandan ama olsun ponponları kesmeyi düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan güzel panço. Ben olsam ben de keserdim:D

      Sil
  2. Ehehe :D grinin elli tonu yazmaman buyuk eksiklik gercekten. Neyse eger bir gun siyah elbiseler hakkinda bir sey yazmaya karar verirsen adini little black dress koyarsin bu acigi kapatirsin ydhbdhdudhhs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aksdjlkasdjksa hakkaten o da vardı ya askkdkal

      Sil
  3. Bende geçenlerde zaradan birbirinden güzel gri kabanlarin arasindan boyfriend kesim olanı seçtim. Hatta geçen de simsiyah kıyafetler gri kaban gri şal ve siyah chelsea botlarimla giydim. Tevafukun bu kadari�� Yazılarini da görünce çok mutlu oldum. Ellerine sağlık����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mutlu sana ya. Sezonun grisini almışsın. Acil benim de almam lazım:D teşekkür ederim bu arada:)

      Sil