29 Ekim 2015 Perşembe

Kış Trendleri ile Yeni Kombinler



Geldiimm.

Kardeşimi sonunda evlendirdik.

Bir adet kına, bir adet düğün ve bir adet açılış atlattıktan sonra bloguma kavuştum.

Sizi bilmem ama moda açısından benim en sevdiğim aylar Eylül, Ekim ayları.

Markaların yeni koleksiyonları ve moda dergilerinin en önemli sayıları görücüye çıkar. Tek parçadan başka bir şey giyemediğimiz sıcak yaz günleri geçer. Artık trençkotlu, paltolu, hırkalı ve boynumuzda kışlık şallarımızın olduğu bol parçalı, aksesuarlı yeni dönem başlar.

Eğer çok soğuk bir şehirde yaşıyorsanız bunlar sizi Ocak sonuna kadar idare eder. Ondan sonra da kat kat giyinmekten yusyuvarlak olduğunuz, tek derdinizin üşümemek olduğu yeni bir döneme girersiniz ajshdkjas.


O nedeeenle bu ayların kıymetini bilelim.

Yeni sezonda, dolabımızda olan parçaların benzerlerini almak yerine biraz cesaret diyip farklı tasarımlara yönelmekte fayda var. Onları yeterince giydik ve sıkıldık.

Eski parçaları ise yeni aksesuarlar ile farklı şekilde değerlendirmeyi deneyin.

Aksesuara para harcamaktan çekinmeyin. Bir kemer ile bambaşka bir kombin yapabilirsiniz.

Gömlek: Academia Beymen - 1.350 TL
Parka: Love Moschino, Brandroom - 2.175 TL
Fotoğraf: All Ekim 2015





Hala parkanız yoksa bu sezon tabularınızı yıkın ve bir adet parka edinin.

Ben militer aksesuarla kullandım. Çünkü böyle kolye her zaman bulunmuyor :))

Sürekli söylüyorum ama önemli. Burada gold bir kolye kullandığımız için ayakkabımızda gümüş ya da bronz detaylar olmamalı.

Parkalarınızı deri görünümlü siyah jeanlerle ya da klasik mavi jeanlerle kullanabilirsiniz.

Deri pantolonu 36 beden değilseniz tercih etmeyin derim.

Daha aydınlık bir görünüm için, parkanın içine ekru gömlek-elbise veya tunik giyebilirsiniz

 İster botlarınızla ister sneakerlarınızla kullanın iki look da birbirinden güzel olur.

Parka: Zara 269.95 TL
Kolye: Massimo Dutti 79.00 TL
Siyah İpek Şal: Kayra 129.95 TL 103.96 TL
Deri Görünümlü Defter: D&R 12.00 TL 10.49 TL
Sırt Çantası: Zara -149.95 TL
Pantolon: Zara - 149.95 TL

Eğer ben bu stili sevdim diyorsanız ve hala eski yazılarımdan Militer Etki'yi okumadıysanız daha fazla örnek için tıklayabilirsiniz.


Yazının devamı gelecek.

Sezonda çok güzel parçalar var. Hepsini kullanmak istiyorum.


Şimdilik hoşçakalınn.









3 yorum:

  1. Senin blogundan sana hoşgeldin diyeyim o zaman :) Allah hayırlı etsin inşallah hepsinidee.
    Bikaç senedir tesettüre bi kuğulluk geldi ve ben yeni kapandiğim için bundan aşırı memnunum. Eskiden herkes hanim hanimcik olsun etek babet giyilsinkeen şimdi böyle kombinler ilaç gibi. Çünkü biz eczacıyiz :D
    Yazının devamını bekliyoruz tatlişkoo;) Ellerine sağlık xoxo
    Bu arada pinterest hesabın varsa paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sana katılıyorum. Artık herkes bir örnek giyinmek zorunda değil. Ama iş yine giyinen de bitiyor. Pinterestim var ilk açtığımdaki kadar aktif pinlemesem de bakıyorum :)

      https://tr.pinterest.com/birsevde/

      Sil