9 Eylül 2014 Salı

Diğer Yarım Dizi Kıyafetleri 2

      Merhabalar:)



   Maalesef taşınma işleri, internet için uygun alt yapı olmaması gibi nedenlerden dolayı hem maillere, hem yorumlara dönemedim. Son iki bölümde Esma'nın giydiklerini de yazamadım. Daha bir süre daha gelmeyi düşünmüyordum ki bu yorum beni hem çok güldürdü hem de bilgisayarımı alıp kısa bir süreliğine de olsa internet olan bir yere göç etmeme neden oldu ahdjhds.


   Esma'nın ilk 10 bölümde giydiklerini burada yazmaya başlamıştım. Sayfa uzadıkça sonlara ulaşmak zorlaştı. Burdan devam etmeye karar verdim. Belli markaları daha önce görmüştüm sizler de onları hemen yazmışsınız yorumlarda zaten. Bazılarını da sadece yorumlardan faydalanıp ekledim. Yokluğumu aratmadığınız için teşekkür ediyorum :)

   11. Bölümde Esma'nın kanaviçe işlerken giydiği keten tunik elbise Kayra'dan. Bu renk, online satışta mevcut değil. Satış noktalarından bilgi edinebilirsiniz. 

Esma: Keten Tunik - Kayra 309,98 TL 154,99 TL



    Esma'nın piknikte giydiği siyah beyaz desenli pantolonu ve kırmızı tuniği Lc Waikiki'den.

Esma: Siyah Beyaz Desenli Pantolon - Lc Waikiki 35,90 TL 29,90 TL

Esma: Kırmızı Tunik - Lc Waikiki 29,90 TL


   12. Bölümde senaryo gereği olaya fotoğraf makinesi dahil oldu da bizler bir bölüm de olsa yüksek çözünürlüklü fotoğraflar gördük. Şeniz Hanım'a çok teşekkür ederiz beyaz yelek Genç Tesettür'den.


Esma: Beyaz Yelek - Genç Tesettür by Nükte Sarıyuva 119,90 TL




   12. bölümde Esma'nın kahvaltı sırasında giydiği denim tunik Kayra'dan. Merak eden olduysa peçetelik de Ikea'dan ahdgjdsha.

Esma: Denim Tunik - Kayra 298,98 TL 149,49 TL



   Esma'nın 12. bölümde giydiği deri kuşaklı lacivert kap yine Kayra'dan. Grisi de yeteri kadar güzel.


Esma: Deri Kuşaklı Lacivert Kap - Kayra 329,95 TL 296,96 TL

  İpekevi'nden öğrendiğime göre dizide kullanılan bütün şallar İpekevi'ne aitmiş. Sponsporlardan biri bu şallar bize ait diyene kadar ayrıca eklemicem.



    Ben iki gündür saçımı süpürge edip "Bugün Ne Renk Örtsem?" diye yazı yazayım ama siz hala Esma da Esma diyinhadkjsdh. Başladık bir kere yazmaya devam edicez artık el mahkum. 

    13. bölümde Esma'nın giydiği kot ceket Lc Wakiki'den. Selin Hanım'a teşekkür ederiz:) Genelde beğenmediklerime yorum yapmıyorum ama bu sefer dayanamıcam. Baştan ayağa foto ekleyemesem de şimdiye kadar olanlar içinde en kötü kombinasyondu diyebilirim.

   
Esma: Kot Ceket - Lc Waikiki 49,90 TL



   13. bölümde Esma'nın giydiği püsküllü siyah hırka Genç Tesettür'den. Model tekrar üretilmeye başlanmış sanırım. Eğer sipariş verecekseniz Esma'nın kollarında da püsküller mevcut. Ben eski fotoğraflardan ekledim. Yenilerinde sanırım kollarda püskül yok. Bu konuyu ayrıca sorarsınız. 

    Minik siyah kalpli pembe gömlek ise Lc Waikiki'den.



Esma: Siyah Püsküllü Kap - Genç Tesettür 119.90 TL veya 149.90 TL (iki farklı kumaş)



Esma: Desenli Pembe Gömlek - Lc Waikiki 35,90 TL


   Sürekli Lc Waikiki yazıyorum da bir taraftan da sinir oluyorum. Zamanında iş başvurusunda bulundum da geri dönüş yapan olmadı. Ben de burda bedavadan reklam yapıyorumajdhsjh.



   Esma'nın sarı olduğuna karar verdiğim yeleği yine Genç Tesettür. Muhtemelen yeleğin devamı yok. Bu kabinlerde çekilen fotoğrafları şuraya eklerken nasıl acı çekiyorum belli değil.

Esma: Sarı Yelek - Genç Tesettür 89,90 TL


   Normalde Zeynep'in giydiklerini yazmıyorum hem çok talep olmadığı için, hem de bilinen markalar yerine iç piyasa markaları kullanıldığı için. Ama bunu tanıyınca ekleyeyim dedim.


Zeynep: Pamuklu Kareli Gömlek - Mango 119,99 TL




       
    14.bölümde Esma'nın giydiği kap Kayra'dan. Şeniz Hanım'a teşekkür ederiz:) İçeriğe gözüm takıldı bakarken. %100 tencel. Hava alan bir kumaş olduğu için kullanımı gayet rahattır. 


Esma: Lacivert Kap - Kayra 369,95 TL 332,96 TL




14. bölüm finalinde giyilenler hakkında bir fikrim yok. Yorumlarda bir el atarsanız yazarız :)


   Evet bir haftalığına şehir dışı yapıp geldim. Dizi haricinde yazdığım yazılara daha çok okuyucu sağlaması hatırına yazıyorum yoksa çok sıkıldım bu yazıdan. 

  15. bölümdekilerden fotolarını eklediklerimin hepsi Kayra'dan. Yeni bir iki sponsor gelse çeşitlilik açısından çok iyi olacak.

   

Esma-Zeynep: Şifon Pelerinli Mor Bluz - Kayra 169,95 TL  152,96 TL



Esma: 3'lü Takım - Kayra 469,98 TL 187,99 TL


Esma: Payetli Tunik - Kayra 199,95 TL 179,96 TL 


Esma'nın alttaki kıyafeti için de Kayra dendi yorumlarda ama . Henüz link vs olmadığı için eklemedim. Kesinleşirse net bir şekilde eklerim.





   16. bölümde Esma'nın giydiği ekose gömlek ve triko yelek Lc Waikiki'den. Fotoğrafları ekledikten sonra yorumlarda gördüm ki Şeniz Hanım ve İrem Hanım benden önce yazmışlar bile bunları. Kendilerine teşekkür ediyoruz ajdhksjh.


Esma: Triko Yelek - Lc Waikiki 44,90 TL

Esma: Ekose Gömlek - Lc Waikiki 35,90 TL



   16. bölüm sonunda Esma'nın giydiği mor yelek Kayra'dan. Online'da satışı yok. Almak isterseniz satış noktalarından A4 16021 kodu ile sordurabilirsiniz.

Esma: Mor Yelek (Takım) - Kayra


   17. bölümde birazdan ekleyeceklerim yine Kayra'dan. Linkleriyle beraber gönderdiği için Şeniz Hanım'a teşekkür ederiz ajdksaah. Gri pelerin ise Genç tesettür'e ait. Zeynep Hanım'a çok teşekkürler.

 Esma: Grafik Baskılı Tunik - Kayra 249,95 TL 224,96 TL



Esma: Gri Pelerin - Genç Tesettür 149,90 TL

 Esma: Arkası Pileli Tunik - Kayra 219,98 TL 197,98 TL



   Genelde yorum yapmasam da söylemeden edemeyeceğim sarı felaket olmuş. Güzelim eteğe yazık etmişler. Kafasından başka yere bakamıyorum resmenashdsah.


Esma: Çizgili Etek - Kayra 189,95 TL 170,96 TL



   Dizinin yeni sponsorlarından biri de AdL. Ama araştırma fırsatım olmadı. Denk gelen olursa dizide kullanılan bir şeylere yorum bırakınca eklerim ben de.



   18. bölümün sonu 19. bölümün başında Esma'nın giydiği bordo detaylı kapüşonlu lacivert kap Setrms'den. Yine adsız bir okuyucumuz yorum yapmış kendisine çoook teşekkür ediyoruz. İsmini yoruma bırakırsa hemen ekleyeceğim. Online satışta bordo rengi yok o nedenle bunları ekledim.


Esma: Lacivert Kap - Setrms 261,75 TL



   19. bölümde Esma'nın giydiği panço Kayra'dan. Adsız olarak yorum bırakanlara teşekkür ediyoruz ajdklsjd. Bu yeşil Esma'ya çok yakışıyor gerçekten bir de bir lacivert vardı unutamadığım o daha efsaneydi. Gerçi lavanta vardı, mürdüm vardı hatta lunaparktaki mavi de. Aman neyse ne örtse yakışıyor işte adjshasjd.


Esma: Bej Panço - Kayra 349,98 TL 244,99TL

20. Bölüm ve sonrasını yakında yazacağım inşallah.



NOT: Diğer Yarım dizi kostümleri ile alakalı fotoğraflarımı birebir alıp köşedeki birsevde.blogspot.com yazısını özenle kesip buradaki markaları geçirenler var. Ben tek tek o sahneleri kesiyorum, uğraşıyorum. Gördüklerime mail atıp uyarıyorum ki hukuki sürece gerek kalmasın. (Aile full hukukçu bende ajdhas) Siz de destek verirseniz sevinirim. Sevgileeeeer..


   Not: Bölümde tanıdığınız markaları yorumlara yazarken yorum sonuna isminizi de not düşerseniz teşekkür ederek yazmak isterim.

   Herkese teşekkürler şimdiden.




143 yorum:

  1. Esma'nın piknikte giydigi kırmızı gömlek ve altına giydigi pantolonun markasını öğrenebilir miyim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum. Daha önce de aynı gömleğin lacivertini giymişti. Kırmızısını da giyince bir kez daha baktım. Belki lcw'dir diye düşünmüştüm ama bulamadım.

      Sil
    2. Teşekkür ederim peki altındaki pantolon?

      Sil
    3. Pantolon bu http://www.lcwaikiki.com/urun/XSIDE/kadin/Pantolon/2227820/436206 . Yeni bulabildim birazdan bloga eklerim:)

      Sil
    4. Teşekkür ederim

      Sil
    5. Rica ederim kırmızı tunik de burda. http://www.lcwaikiki.com/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Tunik/2155223/438359

      Sil
  2. Merhaba Sevde Abla ben yukarıdaki yorumun sahibiyim bloğunuzla bana çok destek oldunuz teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh canım ben ne yaptım ki şimdiye kadar işlerden ilgilenemedim ama bir süre boşum yardımcı olabileceğim bir şey olursa her zaman sorabilirsin. Sevgiler <3

      Sil
  3. Sevde Hanim merhabalr :) gmail den bana mesaj gondermistiniz ama mesaj acilmadi. Sizce ne yapalim tekrar mi denersiniz yoksa benden kaynaklanan bir sey mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım tekrar merhaba :) Mail gönderilenlerde mevcut ama tekrar gönderdim. Siz yine bir bakın olmadı başka bir yol deneriz.

      Sil
  4. Bence beyaz yelek bunun ta kendisi :) http://instagram.com/p/rJmFQbh3Yj/?modal=true

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de nedense burayı kontrol etmemişim haklısınız :) İsminizi de söylerseniz size teşekkür ederek paylaşmak isterim.

      Sil
    2. Genç tesettüre whatshapp tan yeleğin fiyatını sordum 119.90 dediler

      Sil
    3. http://instagram.com/p/rjZWlmh3S1/?modal=true burda indirimde olduğunu yazmışlar diye öyle eklemiştim. Dizide kullanılınca mı indirimi iptal etmişler?

      Sil
    4. "O hazır olanlar için geçerliydi ama elimizde kalmadı yeniden dikildiği için ilk fiyatından"
      dediler

      Sil
    5. O zaman çok zor bir şey değil ya yeleğin fotoğrafını silecekler ya da bir tane daha ekleyip yeni fiyatı tekrar yazacaklar. Çok zor bir şey değil ama neyse çok teşekkür ederim hemen değiştireyim ben de:)

      Sil
  5. Rica ederim Şeniz ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yanlış yere yazdım pardon :)

      Sil
    2. Hahah sorun değil ben anladım:) Çok teşekkürler Şeniz Hanım hemen ekliyorum.

      Sil
  6. Son bölümde giydigi siyah püsküllü markasıne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://instagram.com/p/oS53cZB3YO/?modal=true . Daha güzel bir foto bulamadım dizideki halinden o nedenle ekleyemedim.

      Sil
  7. Son bölümde giydigi siyah püsküllü markasıne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://instagram.com/p/oS53cZB3YO/?modal=true . Daha güzel bir foto bulamadım dizideki halinden o nedenle ekleyemedim.

      Sil
  8. Yanlış hatırlamıyosam ikinci bölümde sarı bi trenchcoat giymişti onun markasınıda yazar mısınız .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bilmiyorum. Kendilerine ait eski sezonlardan olabilir. İlk bölümlerde seçenekler çok kısıtlıydı.

      Sil
  9. 14. Bölümde giydiği kap Kayra'dan :) http://www.kayra.com.tr/p/5425/a4-14179-giy-cik-kap-lacivert

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben son bölümü izleyemedim bunu giydiğini bile görmemişim ajdhksjd. Finali gördüm finaldekini de tanıyamadım. İsminizi de söylerseniz size teşekkür ederek eklemek isterim :)

      Sil
    2. Şeniz ben :) Finaldekinin nerden olduğunu bende bulamadım malesef :)

      Sil
  10. 14. bölümdeki Kot kap Esma'ya daha çok yakışmış diğerinde emanet gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama modelin başının açık olmasının da etkisi var. Şal olsa böyle emanet görünmezdi :)

      Sil
  11. Evet oda var haklısınız :)

    YanıtlaSil
  12. Esma'nın 13. bölümde giydiği kot ceket Lcw'dan http://www.lcwaikiki.com/urun/LCWJEANS/kadin/Ceket/2173030/438058

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım şimdi haklısınız isminizi söylerseniz size teşekkür ederek eklemek isterim:)

      Sil
    2. Selin ben :) Rica ederim:)

      Sil
  13. Zeynep'i eklemeniz iyi oldu oda Esma sayılır zaten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah haklısınız böyle bilinen markalar kullandıkları sürece yazabilirim. Ama merter piyasasını tanımak zor haliyle:)

      Sil
  14. Esma'nın 15. bölümde giyeceği tunik bu daha yayınlanmadı ama şimdiden ekleyebilirsiniz :) http://www.kayra.com.tr/p/5227/a4-21055-payet-detay-tunik-orange

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bayağı erken davranmışsınız:) Ben geç kalmışım isminizi söylerseniz size teşekkür ederek eklemek isterim.

      Sil
  15. Sevde abla esmanın annesine evleneceğini söylediğinde üzerinde mavi siyah beyaz karışımı bir elbise vardı. markasını biliyor musun ? yazarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayra'dan :)

      Sil
    2. İsmini bilmiyorum ama tesekkur ederim :)

      Sil
    3. Rica ederim :) (Selin)

      Sil
    4. Selin Hanım ben Kayra'da göremedim ama sizde linki var mı?

      Sil
    5. Bulamadım bende satıştan kalkmış olmalı

      Sil
    6. Bakindim ama goremedim bende. Kayrada gordugune emin misin ?

      Sil
  16. esmanın 15. bölümde giydiği mor bluz kayradan

    http://www.kayra.com.tr/p/5318/a4-10033-sifon-pelerinli-bluz-mor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kayra işimizi kolaylaştırdı. Birkaç sponsor daha eklense daha da güzel olcak. İsminizi söylerseniz adınıza teşekkür ederek eklemek isterim:)

      Sil
  17. Sevdeee gel artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahah geldim geldim bensiz de idare ediyorsunuz zaten:)

      Sil
  18. Esma'nın 15. bölümde giydiği kıyafetler : http://kayra.com.tr/p/5318/a4-10033-sifon-pelerinli-bluz-mor
    http://kayra.com.tr/p/5227/a4-21055-payet-detay-tunik-orange
    http://kayra.com.tr/p/4694/b4-16004-3lu-takim-pudra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vayy çok teşekkür ederim şöyle linklerle yazıyorsunuz ya bayılıyorum :) İsminizi söylerseniz adınıza teşekkür ederek eklemek isterim :)

      Sil
  19. esmanın 15. bölümde annesine evleneceğini söylediğinde üzerinde siyah mavi bir elbise vardı. markasını bulabildiniz mi siyah şal örtüğü .Giydiği uzun ceketlere benziyor sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayra'dan denmiş yorumlarda ama henüz net bilgi yok çünkü online satışta yok. Belki yeni sezondandır zamanla çıkar netleşirse yazarım.

      Sil
  20. https://www.google.com.tr/search?q=di%C4%9Fer+yar%C4%B1m+esman%C4%B1n+giydi%C4%9Fi+k%C4%B1yafetler&biw=1280&bih=705&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Td0qVP-DNKfd7QaBjIGgCQ&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=di%C4%9Fer+yar%C4%B1m+115.+b%C3%B6l%C3%BCm&facrc=_&imgdii=_&imgrc=bJjzda9-4hHTgM%253A%3BkMdRNtuPrzC0TM%3Bhttps%253A%252F%252Ffbexternal-a.akamaihd.net%252Fsafe_image.php%253Fd%253DAQC3PUjSgBx7mDYq%2526w%253D484%2526h%253D253%2526url%253Dhttps%25253A%25252F%25252Ffbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net%25252Fhphotos-ak-xpa1%25252Ft31.0-8%25252Fs720x720%25252F10668977_718926704822529_1651518007059797002_o.jpg%2526cfs%253D1%2526sx%253D0%2526sy%253D5%2526sw%253D720%2526sh%253D376%3Bhttps%253A%252F%252Ftr-tr.facebook.com%252Fatv%3B484%3B252

    YanıtlaSil
  21. link biraz uzun oldu ama bahsettiğim elbise bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz elbiseyi anladım ama bunun Kayra'dan olduğunu söyleyen arkadaşa link varsa paylaşayım dedim ama o link bulamamış. Bir bakalım çıkar belki birkaç güne.

      Sil
  22. 14.bölümün sonunda yemekte giydigi tuniği biliyor musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum. Henüz yorumlarda da çıkmadı :(

      Sil
  23. kayranın elbisesi olduğunu zannetmiyorum.tek tek bütün sitelerde baktım. :(

    YanıtlaSil
  24. Bence o nükte sarıyuvadan onların tarzına benziyor

    YanıtlaSil
  25. Esma'nın 16. bölümde giydiği gömlek ve yelek LCWaikiki'den :) http://www.lcwaikiki.com/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Gomlek/2206861/440134
    http://www.lcwaikiki.com/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Yelek/2196380/440267

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada ben Şeniz:) Bayramınızı kutlarım arkadaşlar :)

      Sil
  26. iyi bayramlar herkese ! esmanın 16.bölümde son kısımda giydiği mor yelek hangi markaya ait acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayra :) https://www.facebook.com/kayratekstil/photos/pb.122281061121868.-2207520000.1412881450./951860404830592/?type=3&theater

      Sil
  27. Esmanın 16.bölümde giudihi krem yelegin markasi neydi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LCWaikiki :) link attım bakabilirsin :)

      Sil
  28. esma salını nasıl yapıyor arkadaslar ya ben cok begeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek şal olduğu için güzel duruyor :)

      Sil
    2. ama ipek öyle durmaz kayar surekli diyorlar :)

      Sil
    3. Şalların kumaşlarında kullanılan ipek eşarplara göre daha farklı. O nedenle hava koşulları çok zorlu değilse genelde kayma gibi bir problem olmuyor ajdhasjkh. Özellikle iğne kullanırsanız bir sıkıntı yaşamazsınız. Örnek olarak bu iki videoyu inceleyebilirsiniz:)

      http://www.youtube.com/watch?v=YmVE89ElLJE

      http://www.youtube.com/watch?v=5Q2U9iNP4JM

      Sil
  29. Ya birsey soyluycem Sevde bizi hepten yetim mi birakti ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir gidiyor pir gidiyor :)

      Sil
    2. hahahah bana da hak verin ya binbir emek bir yazı yazıyorum şunun yarısı kadar tıklanmıyor şu cuma da çıksın toplu gelir yazarım artık.

      Sil
  30. Kesinlikle zaten dizi de yayından kalkıyormuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl ya gerçekten mi hayırrrrrr :(

      Sil
  31. Evet yayından kaldırıldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayından kaldırılmadı sadece saati değişti,Cuma günü 22:30 a alındı :)

      Sil
  32. Sevde bizi unuttun :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelicem gelicem de bu yazıdan sıkıldım haliyle ajdsklaj

      Sil
  33. Evet sadece saati degismis

    YanıtlaSil
  34. Bu hafta esmanin lc den hic kiyafeti var mi acaba?

    YanıtlaSil
  35. diğer yarım 17.bölümdeki esmanın giydiği pelerin hangi marka arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım genç tesettür e ait

      Sil
  36. Esman'nın 17. bölümde giydiği tunik ve etek Kayra'dan :)
    http://www.kayra.com.tr/p/5289/a4-21049-grafik-baskili-tunik-fusya
    http://www.kayra.com.tr/p/5224/a4-12025-striped-skirt-navy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo işte en sevdiğim yorumlar ajdkjasdljs 17. bölüm çıktı mı bilmiyorum bile ama isminizi söylerseniz size teşekkür ederek yazmak isterim:)

      Sil
    2. Şeniz:) Rica ederim Sevde :)

      Sil
    3. Hahahah ekliyorum hemen:)

      Sil
  37. Bu sayfanın sonuna kadar inip ondan sonra da aynı resimleri ve yazıları görünce hep hayal kırıklığına uğruyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)

      Sil
    2. aynenn :s

      Sil
    3. Dizi kıyafetleri dışındaki diğer yazıları okuduysanız sorun yok sizin için gene gelir gene gelir gene yazarım ahdkjasd şimdi bir tane ekledim yarın geri kalanını izleyip bulabilirsem yarın yazacağım inşallah

      Sil
  38. Esma'nın nişanda giyeceği elbise Kayra'dan. 17.bölümde kıyıdan köşeden birazcık gösterdiler elbiseyi ama kesinlikle bu :)
    http://www.kayra.com.tr/p/5600/a4-23041-dantel-elbise-sumbul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17. bölüme şöyle bir baktım ama denk gelmedim ya bekleyip yazayım bari. İsminizi söylerseniz teşekkür ederek eklerim:)

      Sil
    2. Adım Büşra :)

      Sil
    3. Tamam youtube'dan şöyle bir baktım ama o sahneyi göremedim. Bir sonraki bölüm çıksın ekleyeyim. Çok teşekkürler:)

      Sil
  39. Esma'nın diğer yarımın klibinde giydiği fermuarlı mor yelek nereden acaba bulursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ne bilmiyorum ben link atarsanız bir bakayım

      Sil
    2. http://m.youtube.com/watch?v=7LGoCke4kC4

      Sil
    3. linkten bakabilirsiniz. http://www.kayra.com.tr/p/5651/a4-10056-orme-uzun-yelek-mor

      Sil
  40. Peki Esmanın bayramda giydiği kıyafet hangi marka :) Bilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hardal sarısı olan tunik mi? Onu hiç bilmiyorum.

      Sil
  41. Ya ben esmayı gördükçe kapanasım geliyor ama geçen gün şal denedim hiç yakışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yakışmaması çok düşük bir ihtimal. Size yakışan rengin tonunu bulmak ve yüz şeklinize uygun örtmek önemli.

      http://birsevde.blogspot.com/2014/09/bugun-ne-renk-ortsem_17.html

      http://www.youtube.com/watch?v=YmVE89ElLJE

      http://www.youtube.com/watch?v=5Q2U9iNP4JM

      Belki bunlar size yardımcı olur.

      Sil
    2. yakışması için kapanılmıyor ki canım olması gerek yakışmasada kapanmak,eminim ki alışacaksın hayırlı olsun :)

      Sil
  42. Esmanin en son bölümde giydiği önü fermuarli kot ceketin markasini öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum:(

      Sil
    2. Peki bulduğunuzda yazabilir misiniz gerçekten çok beğendim o kot ceketi şimdiden teşekürler:)

      Sil
  43. Ben de Esmanın neredeyse tüm bölüm üzerinde olan hırkayı rica edeceğim. Hayır öyle beğendim ki kıza bakmaktan diziyi kaçırıyordum jsjsjs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum:( Ama sezonda ona benzer hatta daha güzel birçok hırka mevcut. Bir şeyler bulabilirsiniz bence:)

      Sil
  44. Esma'nın 18. bölümde giydiği panço Kayra'dan :)
    http://www.kayra.com.tr/p/5730/a4-30002-panco-bej

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyata bak! Normal açık olan birisi bu parayla 3 takım alır kendine . Sömürdüler bizi resmen

      Sil
    2. ne yazik ki :(

      Sil
  45. Arkadaşlar ben dizi bittiğinde markalar geçerken örgü triko diye bi marka gördüm ama internet sitesine baktım bulamadım. Tahminen giydiği zeyneple esmanın giydiği yelekler bu marka

    YanıtlaSil
  46. Sevde ablacım hala kot ceketın markasını bulamadın mı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.sateen.com.tr/urunler/154-sateen-118-14-231-kot-ceket/12880/ sadece rengi farklı :) umarım yardımcı olmuşumdur ;)

      Sil
    2. Hem rengi hemde modeli farklı ya ben bu ceketi bulamicam sanırım:( ama yinede tşk yardımınız için:)

      Sil
    3. Modeli aynıymış bence rengi güzel değil ama

      Sil
  47. http://instagram.com/p/ufJQqHh3VU/?modal=true geçen hafta giydiği gri pelerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. İsminizi de yazarsanız teşekkür ederek eklemek isterim:)

      Sil
    2. Rica ederim :) Adım Zeynep

      Sil
  48. Esma`nin 19. bolumde giydigi pardesu Setrms`den http://www.e-setrms.com/index.php?B=Arama&Arama=15k351k

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kayra.com.tr/p/5730/a4-30002-panco-bej buda panco

      Sil
    2. Valla bravo setrms online satışta aynı rengi olmasa da ürünü bulmuşsunuz. İsim söylemek isterseniz adınıza teşekkür ederek yazayım:)

      Sil
    3. Seniz ben Sevde :)

      Sil
  49. ya neden kimse yorum yapmıyo :D

    YanıtlaSil
  50. Esmanin son bolumde giydigi yelegin markasi ne

    YanıtlaSil
  51. Esmanin en son bolumde giydigi kap Setrms den http://www.e-setrms.com/setrms-pardosu-15k210-siyah-1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.kayra.com.tr/p/5449/a4-14194-deri-detayli-kap-yesil buda giydigi diger bi kap Kayradan

      Sil
    2. http://kayra.com.tr/p/5713/a4-21178-tunik-lacivert ve buda giydigi tunik ama lacivertii

      Sil
  52. Dizi bu hafta son bolum

    YanıtlaSil
  53. 22. bölümde gıyılen tunik http://www.kayra.com.tr/p/5608/a4-21149-cepli-tunik-haki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buda saks mavisi kap http://www.kayra.com.tr/p/5611/a4-14176-pelerin-kap-saks

      Sil
    2. http://www.kayra.com.tr/p/5445/a4-13050-truvakar-kol-ceket-lacivert

      Sil
  54. Gelen giden yok buralara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben varım :) Alışkanlık olmuş bu sayfaya bakmadan olmuyor..

      Sil
  55. Merhaba sevde abla acil ask araniyor dizisindeki nisanin kiyafetlerini paylasirsan beni cok mutlu edersin simdiden tesekkurler sanirim sana yalnizca burdan ulasabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef diziyi takip etmiyorum. Ve tesettürlü bir karakter olmadığı sürece de yazmayı düşünmüyorum. Umarım başka sitelerden bulabilirsin. Üzgünüm :(

      Sil