4 Temmuz 2014 Cuma

Diğer Yarım Dizi Kıyafetleri


   10. Bölümden sonrası için : Diğer Yarım Dizi Kıyafetleri 2






    Merhabalar.

   Atv'de Diğer Yarım dizisi geçtiğimiz haftalarda ilk bölümü ile görücüye çıktı. Bizim için tesettürlü karakterin oynadığı yeni dizi yeni kıyafetler demek. Yıllarca biz bu dizileri bunun için bekledik adhsagdj. Tesettürlü karakterlerin cılkı çıkmadan şurda iki yazı yazayım hem dizide görüp beğendiklerimizi bulabilelim hem sponsorların hakkını verelim hem de bana iş çıksın.

   Dizide Esma karakteri ikizlerden tesettürlü olan. Ben markalardan tespit edebildiklerimi yazdım tespit edemediklerimi ve eklemek istediklerinizi yazarsanız hep beraber Esma'nın gardırobunun altını üstüne getiririz herhalde.

    Şimdilik Esma'nın stili hakkında yorum yapmayacağım. Stil Danışmanları, sponsorlar zamanla oturur biz de o zaman konuşuruz. Styling konusunda nedense büyük bir eksiğimiz var. Piyasada tesettür giyimle alakalı bu kadar dergi var, bu kadar tesettür firması, butiği, tasarımcısı ama başarılı styling yapan neredeyse yok. Profesyonel kişilerle ya da gerçekten gözü olan insanlarla çalışarak bu sorunu zamanla çözeceklerine inanıyorum. Ama sorsan herkes zevk sahibi, herkes tasarımcı, herkes stylist, herkes moda editörü.

   Esma ilk bölümde karşımıza tesettürlü tasarımcılardan stilini beğendiğim Kuaybe Gider yeleği ile çıkıyor. Allah'tan diziyi yazın çekiyorlar kış olsa rüzgarda bu kızın başından şal uçar mazallah keloğlan gibi kalıverirdi boneyle.



Esma : Bej Oversize Yelek - Kuaybe Gider 239,00 TL





   Esma'nın evde giydiği beyaz yakalı mavi bluzu ise Aker'den. Aker'de son birkaç sezondur çok ciddi gelişme var. Tesettürlü gençlerin isteklerine ve taleplerine göre ürünler çıkarıyor. Bu konuya ciddi önem veriyor ben de takdir ediyorum. Darısı diğer firmaların başına. Bizim yakaları garip volanlı pardesüler giymek istemediğimizi çözdü sonunda biri. Her sezon başında Aker'in yeni koleksiyonuyla alakalı yazayım diyorum ama neyi yazdım ki ona fırsat geldi zaten adhkajs.


Esma:  Mavi Kolları Volanlı Bluz - Aker 129,00 TL 89,00 TL




   
Artık yelek almak isteyince akla gelen ilk isimlerden biri Kuaybe Gider. Bu geometrik kesimli bordo yelek de yine Kuaybe Gider'den. Büşra Dümlü'den gelen yorumla öğrendim ki pembe puantiyeli gömlek de Koton'dan. Kendisine teşekkür ediyoruz :)


Esma: Bordo Köşe Yelek - Kuaybe Gider 199,00 TL

Esma: Pembe Puantiyeli Gömlek - Koton 39,99 TL



   Esma'nın zikzak desenli şalı dünyanın şalını sattığı, her dergiye her diziye ürün gönderdiği halde bir online alışveriş sitesi yapamayan, ev yapımı ürün satanlar gibi whatsapp üzerinden sipariş alan İpekevi. Tamam siparişi verdiğinizde 1-2 gün içerisinde geliyor ama bu kadar antiprofesyonellik de olmaz. Burdan yetkililere sesleniyorum.ajhdsjkhd.


Esma: Zikzak Desenli İpek Şal - İpekevi 150,00 TL


   Sorulduğu için sonradan ekliyorum. Nedense o zaman gerek görmemişim. 3. bölümün sonunda hem Zeynep hem Esma'nın yer değiştirdikleri sırada giydikleri yelek Kuaybe Gider'den. Yelek şu an tükendi görünüyor. Ama sitenin "Haber ver" seçeneği ile üretime geçince haberdar olabilirsiniz.

Esma- Zeynep: Lacivert Kapitone Yelek - Kuaybe Gider - Fiyat yok ( Tükendi)


   11 Temmuz tarihli 4. bölümde Esma'nın giydiği yelek çok soruldu. Ben de çok beğendiğim için merakla markasını araştırdım. Az önce bloga uğrayan okuyuculardan biri yeleğin yine Kuaybe Gider olduğunu, instagramda yapılan yorumlardan öğrendiğini yazmış. Maalesef yelek özel olarak üretilmiş ve satışı yokmuş. O yelek olmadıktan sonra napalım biz lady gömleği:(




Esma: Mavi Lady Gömlek - Kuaybe Gider 149,00 TL




   
   Esma'nın 5. bölümde iki kere giydiği yelek yine Aker'den. Bu bilgiyi bizimle paylaşan Zeynep Hazar'a teşekkürler:) Puantiyeli sarı gömlek ise Kayra'dan.


Esma: Cepli Önü Fermuarlı Yelek - Aker 269,00 TL 199,00 TL

Esma: Puantiyeli Sarı Gömlek - Kayra 189,90 TL 113,99 TL



   Esma'nın 25 Temmuz'daki 6. bölümde giydiği gözümü alamadığım mavi brokar ceketli fotosunu, ismini yeni duyduğum GENÇ TESETTÜR by Nükte Sarıyuva paylaşmış bundan sonra Diğer Yarım dizisinin sponsorlarından olduğunu açıklamış. Ben bundan brokar ceketin ona ait olduğu sonucunu çıkarmıştım ama sanırım değilmiş hala emin değilim :(


Esma: Hırka - Genç Tesettür by Nükte Sarıyuva kargo dahil 119,00 TL
Kolsuz Asimetrik Çelik Örme Bluz - Genç Tesettür by Nükte Sarıyuva 79,99 TL

   8. Bölümün başında gördüğümüz Esma'nın denim tuniği Kayra'dan. Renk bana dizideki renge göre koyu geldi ama model bire bir. 

Esma: Denim Tunik - Kayra 189,90 TL 113,99 TL



   Maalesef Esma tek bölümü maksimum 2 kıyafetle geçirdiği için yazacak çok bir şey olmuyor. 8. Bölümde Esma'nın giydiği asker yeşili önden büzgülü ve fermuarlı tunik yine Genç Tesettür'denmiş. 

Esma: Asker Yeşili Tunik - Genç Tesettür by Nükte Sarıyuva  169,90 TL


   9.bölümde Esma'nın giydiği omuzları çiçekli beyaz tunik LC Waikiki'den. Bunu bizimle yorumlarda paylaşan İrem Hanım'a çok teşekkürler. Alışveriş yaptığı sırada mağaza görmüş ve almış. Saolsun bana fotoğrafları gönderdi. 


   Bu bölümde Esma'nın önü bozuk şalına bakmaktan konuşmaları bile dinleyemedim. İnsan şuna bir ütü basar. Esma ile Tarık masada karşılıklı konuşurken Tarık nasıl konsantre oldu da konuştu bilmiyorum. 

                                       Esma: Çiçek Desenli Beyaz Tunik - LC Waikiki XSIDE  44,90 TL


     Yine 9. bölümde Esma'nın Tarık ile telefonda konuşurken giydiği çiçekli gömlek de soruluyor. Ben nereden olduğunu bilemedim. Bilen varsa yazsın ki öğrenelim :) (10. bölümde öğrendik ki Lc Waikiki imiş.)

Esma: Çiçekli Tunik - Lc Waikiki 35,90 TL 26,90 TL




   9. bölümün sonunda Meryem'in örttüğü çiçek desenli siyah şal İpekevi. Valla şurdan bakıyorum baya güzel şal.
Meryem: Çiçek Desenli İpek Şal - İpekevi 


   10. bölümde Esma'nın giydiği çiçekli tunik LC Waikiki'den. Bunu bizimle yorumlarda paylaşan 2 kişi var. İsimleri gelirse ekleyeceğim. Onlara teşekkür ediyoruz :)


Esma: Çiçekli Tunik - Lc Waikiki 35,90 TL 26,90 TL



   10. bölümde Esma'nın giydiği önü kısa arkası uzun pembe bluz Kayra'dan. Esma'nın zikzak desenli lacivert şalı ise yine İpekevin'nden. Şalın rengine bayıldım. Esma'ya şimdiye kadar en çok yakışan renk ve tonu bu oldu bence.

Esma: Pembe Bluz - Kayra 189,90 TL 94,99 TL

Esma: Lacivert İpek Şal - İpekevi 150,00 TL



      Not: Farkındayım çok uzun bir yazı oldu. 10. bölümü de buraya yazıp ikinci 10 bölüm için ayrı bir sayfaya geçeceğim.

     Not2: İpekevi'nden whatsapp aracılığı ile alışveriş yapıyorsanız mutlaka sipariş etmeyi düşündüğünüz şalın fotoğrafını filtresiz çekip göndermelerini isteyin. Instagram hesaplarında bazı fotoğraflar efektli. O nedenle renkte yanılabilirsiniz. Aldığınız üründen emin olmanızı da sağlar.
E-ticaret sitesinin olmamasının zararları vol 61532.

      Benden şimdilik bu kadar. İnşallah diğer markaları da öğrendikçe ekleme yapacağım.

      Yeni bölümlerde yeni kıyafetler ve yeni markalarla buluşmak üzere.

      SON NOT: Maalesef taşınma telaşımdan dolayı son bölümleri izleyemedim. Yeni evde de henüz internet ve televizyon yok. O nedenle yorumlara ve maillere şimdilik dönüş yapamıyorum. Eğer markaları tespit edenler olursa ancak o zaman ekleyebilirim. 




10. Bölümden sonrası için : Diğer Yarım Dizi Kıyafetleri 2








180 yorum:

  1. Emeğine sağlık :) 11 temmuzda yayınlanan bölümde ki yeleğin nerden olduğunu bulabilir misin acaba? Kuaybe aker filan bayağı yere baktım ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala araştırıyorum ben de yorumlara güveniyordum çünkü sponsor firmalarda yok gibi maalesef.

      Sil
  2. Bende o yeleğin markasını çok merak ediyorum acaba nerden bulurum 😞😞😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben araştırmaya devam ediyorum. İnşallah ya ben bulurum ya da bloga uğrayanlardan biri yeleğin markasını paylaşır ve sonuca ulaşırız:)

      Sil
    2. Mavi yeleği diyorsunuz galiba.Kuaybe Gider instagram hesabında şimdilik satışa sunmayı düşünmüyoruz diye cevap vermiş mavi yelek için maalesef :)

      Sil
    3. Yorumunuz üzerine baktım cidden öyleymiş çok mantıklı bir sponsorluk anlayışı gibi gelmedi bana. Devamı olmayan ürünün kime ne faydası var çözemedim.

      Sil
  3. Arkadaşlar ben onu instagramda gordum yeni stil danışmanıyım yazıyordu. Profilini hatırlamıyorum :( ulaşan olursa yazsın oğreneelimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir sonuca ulaşırsanız mail yoluyla da öğrenebilir ve paylaşabiliriz.

      Sil
  4. Ilk bolumde giydigi lacivert benekli pardesu hangi marka biliyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef. Ama bu linkte benzerini bulabilirsiniz. http://www.akeronline.com/aker-giyim/pardosu/aker-puantiye-pardosu-73250818-2014-yaz.html

      Sil
    2. pardesünün markası Armine..

      Sil
  5. http://www.akeronline.com/aker-giyim/tunik/aker-cepli-yelek-90481122-2014-yaz.html biraz arastirma yaptim :-) son bölümdeki yelek de burdan :-) hayırli kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ekledim çook teşekkürler. Böylesi benim için çok kolay ve güzel oldu. Bir de şu Aker ve Kuaybe Gider dışındakileri bulabilsem herkes rahat edecek :)

      Sil
    2. Biraz geç oldu ama rica ederim ne mutlu size kolaylik olduysa :) ayrıca ben teşekkür ederim bu bilgileri bzimle guzel blogunuzda paylaştiginiz için :)

      Sil
    3. Saolun böyle yorumlar beni çok mutlu ediyor :)

      Sil
  6. Bordo yeleğin altına giydiği pembe puantiyeli gömlek de Koton'dan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler isminiz olmadığı için isimsiz diye ekliyorum kusura bakmayın :)

      Sil
    2. Rica ederim :) Adım Büşra Dümlü . Facebook'ta görüşmüştük sizinle bu gömlek için hatırlarsanız :)

      Sil
    3. Sanırım beni başkasıyla karıştırıyorsunuz ama isminizi hemen ekliyorum. Yardımınız için teşekkürler:)

      Sil
    4. Ah,evet :) Kusura bakmayın,karıştırmışım :)

      Sil
    5. Est. önemli değil :)

      Sil
  7. Esma 'nın zikzak desenli şalının rengini tam olarak biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şalı kendim görmedim. Fotolardan belli olmasa da dizide göründüğü gibidir rengi diye tahmin ediyorum. Yalnız sizin için sordum şu anda bu renk ellerinde mevcut değilmiş. Daha açık renkleri varmış. Dilerseniz http://instagram.com/ipekevi bu adreste yazan whatsapp numarası ile daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

      Sil
  8. Şal lar nerdenmis bilgilendirirseniz. Dizi de esma nın şal larını bir de düzgün bir şekilde bağlasa lar ne güzel olacak. Huzur sokağında ki şükran i örnek alsalar yada şükran nın şalini kim yapıyorsa esmanin kini de o yapsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şal sponsoru İpekevi. Ama Aker de sponsor olduğu için Aker'in şalları da ara ara kullanılıyor olabilir. Huzur Sokağı'nda birden çok stil danışmanı çalıştı son döneme kadar ama son sezonda stylingi Nurdan Işık Heybeli yapıyordu. Ben şaldan çok Esma'nın bir bölümde sürekli aynı şeyleri giymesinden yakınıyorum. İnşallah hepsi hallolur zamanla.

      Sil
  9. Birde 3. bölümde hem esmanın hem zeynenin giydiği yelek nerden biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin sorunuz üzerine ekledim bloga :) yelek Kuaybe Gider'den. http://www.kuaybegider.com/8008-lacivert-kapitone-uzun-yelek

      Sil
  10. 15.08.2014 diğer yarım esmanin tarik kapıya gelip esmayi tekneye götürmüştü esmanin uzerinde beyaz bir gömlek vardı nereden o biliyormusunuz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum. Yaz için güzel bir tunik gerçekten. Belki yeni sezondandır. Öğrenirsem hemen yazacağım:)

      Sil
    2. Yazarsanız çok sevinirim ;)

      Sil
    3. O gomlegin aynisindan lc waikiiki de gormustum :)

      Sil
    4. Hadi ya birebiri mi? Ben şimdi yorumunuzu görünce hemen internet sitesine baktım ama göremedim :) Eğer bir foto görürseniz ya da sizde fotosu varsa mail atın bakalım :)

      Sil
    5. Evet birebir aynisiydi. Hatta bugun amin olmak icin avmye gittim. Orada da gorunce hemen aldim. Esmanin giydigi kiyafetle karsilastirdim aynisiydi :)

      Sil
    6. Tabi bendeki gomlegin resmini mail atarim da resmi nasil gonderecegimi de soyleyebilirseniz eger :))

      Sil
    7. sevdeakhan@gmail.com'a mail atabilirseniz çok sevinirim. İnşallah ben de yarın gidip bir bakayım.

      Sil
  11. 6.bölmdeki beyaz yelek nerden hani pembe gömlekle giymişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz yeleğin nerden olduğunu bilmiyorum maalesef. Kısa bir yelek olduğu için belki tesettür markalarına ait değildir.

      Sil
    2. Eğer kısa beyaz yelek arıyorsanız bu seçeneklere bir göz atabilirsiniz.

      http://www.sararshop.com/sarar-kadin-46802-beyaz-yelek#zoomPhoto[gallery]/0/

      http://www.sararshop.com/sarar-kadin-46800-beyaz-yelek#zoomPhoto[gallery]/0/

      http://www.lidyana.com/en-vie-by-lidyana-ralia-sirti-tul-beyaz-yelek?sid=0

      https://www.markafoni.com/adl-fermuarli-yelek/urun/8352023/

      Sil
    3. beyaz yelek setremsten:)

      Sil
    4. http://www.e-setrms.com/U3333,101,setrms-yelek-14y508-aqua-yelek-setrms.htm fakat sitede beyaz rengı yok:(

      Sil
    5. Ben benzetemedim ama onun omzunda çiçekleri var mıydı? Net de hatırlamıyorum ama boş bir vakitte bakayım tekrar inşallah. Elimde fotosu yok şu an. Ama çok teşekkür ederim:)

      Sil
    6. esmanın giydiği yeleğin de hem omzunda hemde sırtında aynı desen vardı,üstelik onu da önu kısa arkası uzundu..tevafuk oldu bende yeleği o hafta almıştım ordan anladım aynı yelek oldugunu:)

      Sil
  12. e posta adresinizi veriyormusunuz ben bir gömlek gördüm ama nereden olduğunu bulamadım size sorablirmiyim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi sorabilirsiniz yardımcı olabilirsem olayım. E-posta adresim sağda "Hakkımda" kısmında yazıyor.

      sevdeakhan@gmail.com

      Sil
  13. Esmanin ilk bolumde taktigi krem rengi salin markasini da yazarsaniz cok memnun olurum :) simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem yelekle örttüğü pudra renkli şalı mı soruyorsunuz? Bu fotodaki: http://4.bp.blogspot.com/-_mieSnZAr9c/U7cAzSwQi4I/AAAAAAAAEUU/N9h8iIyaKVs/s1600/4.jpg

      Sil
    2. Evet onu soruyorum :)

      Sil
    3. Düz renk şalların hangi marka olduğunu kestirmek zor. Ama şal sponsoru İpekevi olduğu için özellikle ilk bölümdeki şalların İpekevi olduğunu düşünüyorum. Ama dilerseniz 0549 409 40 99 whatsapp numarasından ya da http://instagram.com/ipekevi sayfasından kendilerine sorabilirsiniz. Diğer markalara da bakıyorum net bir şey öğrenirsem tekrar yazarım :)

      Sil
    4. Düz renk pudra şalı sordum o da İpekevi imiş.

      Sil
    5. Cok tesekkurler su anda satista mi peki yani hala ellerinde var mi. Bu arada ilginizden dolayi tekrar tesekkurler. :)

      Sil
    6. Rica ederim :) O kadar detaylı bilmiyorum fotoğraf göndererek 0549 409 40 99 bu whatsapp numarasından sorabilirsiniz.

      Sil
  14. Merhaba :) esmanin 9. Bolumde tarik ile telefonda konusurken giydigi koyu renkli cicekli gibi olan gomlegin markasini biliyor musunuz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) O gömleği hatırlayamadım. Bana 9. bölüm boyunca beyaz omzu çiçekli tuniği giymiş gibi geliyor ahdjasdh. Bir foto linki atarsanız bakayım. Ama tanısam yazardım muhtemelen. Belki başka bir gören bilen vardır. Bir gönderin bakalım hep beraber.

      Sil
    2. Evet haklisin cok az kiyafet giydiriyorlar bir bolum boyunca. Bence bunun sebebi de esma sahnelerinin geregunden cok az olmasi. Zeynepi bile daha cok goruyoruz :( Bahsettigim gomlegin telefonumda resmi var. Linki nasil atacagimi soylersen resmi gonderebilirim :)

      Sil
    3. Telefonunuzda kayıtlıysa mail atabilirsiniz. sevdeakhan@gmail.com Bulabilirsem bulayım bulamazsam fotoyu eklerim bilen varsa yazar belki :)

      Sil
    4. Kusura bakmayin nasil atacagim konusunda biraz daha detay verebilirseniz bu konularda bayagi cahilim sanirim :)

      Sil
    5. :) mail adresiniz varsa direkt benim sevdeakhan@gmail adresime mail atabilirsiniz.

      ya da https://www.wetransfer.com/ adresine benim mail adresimi yazarak fotoğrafı yükleyebilirsiniz.

      Sil
    6. Soylediginiz mail adresine bahsettigim iki gomleginde resmini gonderdim. İnsallah gormussunuzdur. İlginiz icin tesekkurler :)

      Sil
    7. Gördüm hatta size mail de attım :) Teşekkür ederim lc waikiki konusunda çok yardımcı oldunuz diğer gömleği de umarım en kısa zamanda buluruz :)

      Sil
    8. Rica ederim okudum maillerinizi :) insallah o gomlegi de buluruz en kisa zamanda

      Sil
    9. Gömleğin fotosunu ekledim bakalım belki sizin gibi gören olmuştur:)

      Sil
    10. Tesekkurler sagolun :)))

      Sil
    11. merhaba,ana rengi siyah olan çiçekli tuniği ben yanlış hatırlamıyorsam lcw magazasında görmüştüm fakat internet sitesınde yok şuan urun.

      Sil
    12. Hadi ya keşke olsaymış. O zaman en yakın zamanda birebiri mi diye bir gidip bakayım. Çok teşekkür ederiz :)

      Sil
    13. rica ederim:) bakın burda var buldum http://www.yenielbiseler.com/2014/08/lcw-yeni-sezon-indirimlerinden-tunik-alma-zamani/lcw-cicekli-uzun-tunik/

      Sil
    14. Aaa evet gerçekten çok teşekkür ederim çok kolaylık oldu. İsminizle ekliyim sakıncası yoksa varsa adsız yazayım :)

      Sil
    15. Begendigim gomlegi bulmussunuz cok tesekkur edeim insallah magazada da kalmistir :))

      Sil
    16. Ben bulmadım saolsunlar sizin gibi bulan oldu yine mağazada. Siz de yukarıda yazdığım ya da linkte yazan ürün kodu ile yaşadığınız şehirde hangi lcw'lerde var sorabilirsiniz mağazada. İnşallah bulursunuz :) http://www.lcwaikiki.com/urun/LC-WAIKIKI/kadin/Tunik/2236453/438338

      Sil
    17. İnsallah :)

      Sil
    18. rica ederim yardımcı olabılmeme sevındım ismim merve :)

      Sil
  15. Esmanin ilk bolumde giydigi toz pembe lsiyah puantiyeli gomlek hangi marka acabaaaa ?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gömlek aslında siyah yıldızlı ve maalesef koton'un eski sezonlarından. http://www.birkafadanherses.com/2012/02/22/koton-indirim-gunleri-alisverisim.html/koton-apoletli-yildizli-pudra-sifon-gomlek

      Sil
    2. Burda da aynısı var. http://balgozlukiz.blogspot.com.tr/2011/08/kotonnun-yldzlar.html

      Sil
    3. Peki su an satista mi ?

      Sil
    4. Bildiğim kadarıyla hayır.

      Sil
    5. Merhaba. Benzer bir şeyi tekrar giyince sizi hatırladım. yeni yazıya da ekledim. Belki bu işinizi görür. http://www.lcwaikiki.com/urun/XSIDE/kadin/Gomlek/2235081/440857

      Sil
  16. http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTmxN4wrNrO2W6CLozmcYl4fcat1NNIL_fO3k51QpKwTK-7KH8R birde bu gomlek ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gömleği bilmiyorum maalesef. Açıkçası beğenmediğim için merak da etmemiştim. Ya bedeninde ya da modelinde bir sorun var. Esma'nın değil de babasının gibi duruyor. Ama bir bilen çıkarsa eklerim tabi sizin için.

      http://2.bp.blogspot.com/-SoLn_XHHwWg/U7_DMMbHvmI/AAAAAAAABFc/ThA62sQmUAQ/s1600/diger-yarim-3-bolum-fragmani-izl-640x360.jpg

      Sil
    2. Tesekkurler :)

      Sil
  17. http://2.bp.blogspot.com/-nilf_lKAiek/U-qO7wUbyNI/AAAAAAAAEhE/YWSMaxVhHb4/s1600/Fotor081305111.jpg ust kisimda paylastiginiz gomlegn uzerindeki salin rengi de cok hosmus ipekevinden mi acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şalları bilemiyorum açıkçası. Sadece şal sponsoru İpekevi olduğu için yine İpekevi olacağını düşünüyorum. Direkt bu fotoğraflarla sorabilirsiniz. Online olarak yardımcı olabilirler.

      Sil
  18. Merhaba :) ipekevinden sal almak istiyorum ama nasıl alabilirim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0549 409 40 99 whatsapp numarasından ya da http://instagram.com/ipekevi adresinden ulaasabilirsin diye biliyorum :) bir dene istersen

      Sil
    2. Şevval Hanım'ın söylediği iki yolu da deneyebilirsiniz. Ben daha önce bu whatsapp numarasından sipariş vermiştim. Yoğunluktan dolayı mesajlara biraz geç dönüyorlarmış. Biraz gecikse de özür dileyerek bugün bana dönüş yaptılar.

      Sil
  19. Esmanin sallarini cok begeniyorum renk olarak. İpekevinden kullaniyot diyorsunuz ipekevinin sallari biraz pahali oldugu icin oradan almiyorum. Bildiginiz yine o renk tonlarinda sal bulunan magaza var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Armine ve Armanda'nın renk skalası geniş. Ama ipek şal çeşidinin çok olduğu bir mağazada diğer ipek şal markalarıyla beraber bakarsanız düz renk şallarda bulunmayacak renk olduğunu zannetmiyorum. Birebiri olmasa da yakın bir renk bulursunuz. İstanbul Fatih'te Ahenk Eşarp'tan yapıyorum ben alışverişimi yaklaşık 80 TL'ye alıyorum. Küçük bir yer ama işimi görüyor. Başka şehirdeyseniz de kendinize birkaç eşarpçı belirleyebilirsiniz.

      Sil
    2. Anliyorum tesekkurler :) birde esmanin boyunu biliyor musunuz acaba alacagimiz bazi kiyafetler icin goz karari yorum yapariz boyunu ogrenebilirsek :))

      Sil
    3. Rica ederim :) 1.75 diye okumuştum.

      Sil
    4. O kadar uzun mu yaaa :)))

      Sil
  20. Esmanin 10. Bolumde taktigi sallarin ve giydigi gomleklerin markalarini ve fiyatini biliyor musunuz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bölümü daha izlemedim ama şallara baktım. Yine İpekevi. Fiyatları 150 TL diye biliyorum. Detaylı bilgi için 0549 409 40 99 whatsapp numarasından ya da http://instagram.com/ipekevi adresinden kendilerine sorabilirsiniz. Şalların dizi içindeki görsellerini fırsat bulunca eklicem.

      Sil
    2. Diziyi takip ettiginizi saniyordum :)))))

      Sil
    3. Maalesef bu ara taşınma telaşım var onun dışında bir şeyle pek ilgilenemiyorum. Ama yazabilmek için hızlıca bölümdeki kıyafetlere göz gezdiriyorum :)

      Sil
    4. Kolay gelsin o zman size ne denirr ::)

      Sil
    5. azerbaycandan sifaris etmek olar?

      Sil
    6. Ben bilmiyorum. http://instagram.com/ipekevi adresinden kendilerine sorabilirsiniz.

      Sil
  21. Bu yazı gerçekten faydalı olmuş teşekkürler özellikle yeleklerini çok merak ediyordum çok güzellerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek yorumunuz için ben teşekkür ederim asıl :) Evet benim de favori yeleğim üretilmeyen Kuaybe Gider yeleği :((

      Sil
    2. kesinlikle benim ki de o ama bu fiyatlar bence fazla uçuk :( rica ederim :)

      Sil
  22. Siyah çiçekli tunik lcw sen mağazasında gördüm fiyatida 26.90 galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah o zaman siz de yazdığınıza göre kesinleşti diyebiliriz. İki kişi birden benzetmiş olamaz. Bu son bölümde giydiği tunik mi? Keşke fotosu da olsa da ekleyebilsem.

      Sil
    2. Hangi siyah cicekli tunik ? Turuncu salla taktigi mi ?

      Sil
    3. Ust yazida resmini paylastiginiz esmanin tarik ile telefonda konusurken giydigi tunikten mi bahsediyorsunuz eger oysa hala var mi magazada ??

      Sil
    4. Başta o değil gibi gelmişti ama evet hem 9. bölüm sonunda hem 10. bölümde giydiği çiçekli tunik aynı. Lcw'de online'da tükenmiş ama satışta olduğu mağazalar var demek çünkü daha yeni görenler olmuş. Ürün Kodu: 4YD476Z8 - 760 - Black Printed . Bu ürün kodu ile sordurabilirsiniz.

      Sil
    5. Peki tamam :) acaba gorenler onceden mi yoksa daha yenilerde mi gormus biliyor musunuz

      Sil
    6. Bir kişi bugün gördüm demiş o nedenle yeni diyebiliriz :)

      Sil
    7. Oh oh vardir umarim :)

      Sil
  23. Internet sitesinden baktım ama bulamadim maalesef :( Bugun telefonumun hafizasi dolu oldugu için.resminide çekemedim maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam bulundu yorumda paylaşıldı linki. Sizin de isminizi ekleyeyim sakıncası yoksa. Varsa adsız diye ekleyeyim :)

      Sil
  24. Tarik esma in ikiz oldugunu ogrendiginde koprude esmanin giydigi sari trenckot ve icindeki sari gomlegin markasini biliyor musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef. Dizi yeni başladığında biraz kendi gardıroplarından da kullanmışlar. Ya da eski sezonlardan. O nedenle bulunmuyor hepsi maalesef.

      Sil
  25. ya arkadaslar peki esmanın takındıgı salların malı tam olarak ne oluyo yani veya kuması demeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ipek kumaş

      Sil
    2. Aynen kim cevapladıysa teşekkür ederim :) Şallar %100 ipek.

      Sil
  26. Merhabalar :) esmanin 10. Bolumun en son sahnesinde giydigi lacivert gomlegin ve onun uzerine taktigi salin markasini vr fiyatini biliyor musunuz??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef laciverti bilmiyorum. Ama dizide kullanılan bütün şallar İpekevi. Yeni sordum. Direkt bölüm fotosuyla whatsapptan sorarsanız hangi şal diye size dönüş yaparlar. Sadece çok yoğun oldukları için bir iki gün sonra dönüyorlar. http://instagram.com/ipekevi 0549 409 40 99

      Sil
  27. Sevde hanim esmanin taktigi sallarin resmini nerden buldugunuzu ogrenebilir miyim ? Ornegin 10. Bolumde taktigi sallarin ust uste resmini koymussunuz ust tarafa bu tesaduf mu ? Bir de bu sallarin bolumden resimlerini koyabilirseniz esmanin uzerinde memnun olurum simdiden tesekkurler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Fotoğrafları markanın instagram hesabından alıyorum. http://instagram.com/ipekevi
      Lacivert olan ordaki şal ama diğeri o değil şu sanırım. http://instagram.com/p/o5bDmTAPmT/?modal=true
      Hala tamamını izleyemediğim için emin olamıyorum. İzlediğimde fotosunu bulduğum şallarla beraber kalanları da koymaya çalışıcam. Bu zikzaklılar, çizgililer veya çiçek desenliler kolay ama düz renk şallardan net emin olamadığım için eklemiyorum.

      Sil
  28. Merhaba :) sizce esmanin salininin on kismini cok begeniyorum ne yuvarlak ne de sivri gibi. Onun gibi nasil yapabiliriz sizce ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Öncelikle ipek şal kullanmalısınız ki önü tok dursun. Esma iğne kullanmadığı ve şalın iki ucunu arkada serbest bıraktığı için şalı çok çabuk bozuluyor. O nedenle iğne kullanarak videodaki gibi kullanmanızı tavsiye ederim. Ya da iğne kullanmak istemezseniz şalı arkada bağlayabilirsiniz. Linkteki iki videonun yardımı olacaktır diye düşünüyorum :)

      https://www.youtube.com/watch?v=k5PSiyVbNck

      http://www.youtube.com/watch?v=5Q2U9iNP4JM

      Sil
  29. İpek sal kullaniyor acaba ondan mi yani salin kumasi ile bir ilgisi var mi ?? Bir de onun givi sal baglayan video biliyorsaniz linki atabilir misiniz ?? :))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstteki yorum da size ait sanırım :) Değilse evet şalda kumaş çok önemli. Kışın her zaman ipek şal kullanmıyorum. Ankara'da okudum soğuk memleket:) İpek dışında bir şey kullancaksanız kumaşın tok durması, önünün yusyuvarlak durmaması ya da alnınıza düşmemesi önemli. Yukarıda paylaştığım iki linki buraya da yazıyorum size yardımı olacaktır :)

      http://www.youtube.com/watch?v=YmVE89ElLJE

      http://www.youtube.com/watch?v=5Q2U9iNP4JM

      Sil
    2. Evet ustteki yorum bana aitti cok tesekkurler yardiminiz icin :)))

      Sil
  30. bende esmanın saliyla ilgili görüşlerinizi öğrenebilir miyim acaba sevde hanım ??? son zmanlarda düzeldiğini düşünüyor musunuz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar liza :) 9. Bölümde çiçekli tuniğin üzerine örttüğü mavi şal çok fenaydı. Daha yeni bir bölüm olduğu için düzeldiğini düşünmüyorum. İğnesiz şal örtüp iki ucunu arkada serbest bırakınca şalınız sadece ilk anda güzel görünüyor. O nedenle Esma'nın da en ufak rüzgarda şalı bonesinin yarısına kadar açılıyor, önünün simetrisi bozuluyor. Siz nasıl düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ya iğne takıp arkayı serbest bırakmalılar ya da iğnesiz şalı arkada bağlamalılar.

      Sil
  31. Yukarida bahsettiginiz gomlek fiyati 26.90 olan lc waikiki deki. Bulundugum sehirdeki magazalarda kalmamis. Sizce nasil getirtebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bir fikrim yok mağazadaki satış danışmanından yardım isteseniz o bir yol önerebilirdi belki.

      Sil
  32. http://iconosquare.com/p/792779596694623441_338367628#/detail/792779596694623441_338367628 merhabalar :)))) simdiden soyleyeyim dedim esmanin 11. Bolumde takacagi beyaz sal ipekevinden yine. Yazeigim linkte salin resmi var :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Hanım teşekkür ederim. Artık şalların hepsi İpekevi dediklerinden beri yazmamaya karar verdim. Ekstra markalar gelirse belki o zaman:)

      Sil
  33. Merhabalarr :) cok begendigim icin hemen sorayim dedim 12. Bolumdeki gri elbiseye benzer kiyafetin markasi nedir acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar:)) Yeni yazdım Kayra'dan. http://www.kayra.com.tr/p/4540/b4-21074-keten-tunik-mint

      Sil
  34. Gonca sarıyıldıza türban çok yakışmıyor mu sizce de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten başörtüsü çok yakışıyor. Çok şükür başını örtünce çirkin oldu hissine kapılmıyor kimse ajdhjksd.

      Sil
  35. Esmanın yeni bölümde giyeceği lacivert kap kayradan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de şimdi ekledim bloga. İlginize çok teşekkürler. Grisi de güzelmiş:)

      Sil
  36. Esmanin son bolumde evde aksam giydigi gri uzun gizli dugmeli bi elbise vardi o nereden acaba bilen varsa, bilgilendirirse cok memnum olurum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayra ' dan :)

      Sil
    2. Evet İrem hanım haklı:) Ben de yeni ekledim bloga. http://www.kayra.com.tr/p/4540/b4-21074-keten-tunik-mint

      Sil
  37. Merhabalar :) boyum 1.60 kısa olduğunu düşünüyorum sizce ne tur kıyafetler tercih etmeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Bu konu hakkında birden fazla mail aldım. Eve internet bağlatabilirsem yeni sezondan örneklerle anlatacağım inşallah. Yorum kısmında yazmak için biraz uzun bir konu. O nedenle sevdeakhan@gmail.com mail adresime boyunuzu, kilonuzu, biliyorsanız vücut tipinizi, yaşınızı, tarzınızı, bulunduğunuz sosyal çevre hakkındaki bilgilerinizi yazarsanız önümüzdeki hafta içinde bir günümü internet erişimi sağlayabileceğim bir yerde blogla ve maillerle ilgilenerek geçireceğim. Size de merak ettiğiniz konular hakkında o zaman yardımcı olmaya çalışırım inşallah :)

      Sil
  38. Bu bölüm giydiği beyaz yelek içindeki beyaz bluz ve mavi pantolonu çok hoştu birisi markalarını söylesin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/butikoadam/photos/pb.503181999719826.-2207520000.1410095488./719305208107503/?type=3&theater beyaz yelek bu diğerlerini bilmiyorum malesef.. :)

      Sil
    2. Maşallah ya bu yeleği nasıl buldunuz:) Birebir aynısı mı yoksa çok benzeri mi bir bilginiz var mı? İsminizi de yazarsanız ekleyeyim. İlginize çok teşekkürler:)

      Sil
    3. Peki bu yeleği nasıl alabilirim

      Sil
    4. Evet aynısı:) bulmadımda daha önceden denk gelmiştim yeleğe sonra dizide gördüm:) Facebook sayfasından satın alabilirsiniz..

      Sil
    5. Facebooktan ekleyebilirsiniz https://www.facebook.com/yasemin.gunduz.7712

      Sil
    6. Maalesef Facebook kullanmıyorum ama twitterınız varsa memnuniyetle takip ederim

      Sil
    7. Ekleyeyim derken isminizle yazıya ekleyeyim demek istemiştim yeleği bulan kişinin siz olduğunuz anlaşılsın diye Yasemin Hanım:) yalnız dikkatli bakınca iki yeleğin yakası farklı geldi bana. Ama çok benzedikleri için yine de ekliyorum. Çok teşekkürler :)

      Sil
  39. Sevde Abla sana ihtiyacımız var gel artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahha ya bu yorum beni çok güldürdü. Ve geri döndürdü adhksajd. Çok teşekkür ederim valla mutlu oldum. Bugün için döndüm yeni yazıyı yazdım. İnternetimin bağlanmasına da çok az kaldı:)

      Sil
  40. Evet ihtiyacımız var böyle olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim bir günlüğüne de olsa ajhdjsdh. Ama diğer bölüme kadar internetim bağlanmış olur. Beni mutlu etti bu yorumlar bir günlüğüne getirdi. Yoksa bağlanana kadar beklicektim ajdhsjak.

      Sil
  41. Bu bölüm giydiği lacivert uzun kıyafetin markası neydi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorum yapanın ismini bilemesem de kendisine teşekkür ediyorum :) Yeni yazdımda yazdım. http://www.kayra.com.tr/p/5328/a4-14127-deri-kusakli-kap-lacivert

      Sil
  42. Merhabalar acaba bu bordo köşe yelekle bej oversize yelekte kullanılan kumaş nedir biliyor mususnuz ya da ne olabilir ben tam anlamadımda yardımcı olursanz sevinirim teşekkkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir araştırayım birebirini öğrenemezsem ne olabilir onu konuşalım:)

      Sil
    2. Çok teşekkürler araştırma sonuçlarını bekliyorum :)

      Sil
    3. Merhaba tekrar:) Öğrendiğime göre yeleklerin kumaşları keten kanvasmış.

      Sil
    4. Çok teşekkür edermm :)

      Sil
    5. Ama sanırım keten kanvans pek giyimde kullanılmıyor:) baktığım yerlerde hep döşemelik olarak gösteriyor:)

      Sil
    6. Yok özellikle pantolonda çok sık kullanılan bir kumaş türüdür:)

      Sil
  43. son atılan kayradan pembe bluzu aradım ve buldum yalnız aynı kombini yapmak istiyorum :) şalın rengi lacivert değil mi bide pantolon siyah galiba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pantolon siyah gibi görünüyor. Akşam olduğu için emin olamasam da siyah çanta tercih ettikleri için yüksek ihtimal pantolon da siyah. Şal lacivert ama lacivertin çok güzel bir tonu. Şalın orjinalini görmedim dizideki kadar güzel bir renk mi ben de merak ediyorum:)

      Sil
  44. aynen aksam oldugu için şalın renginden bende pek emin değilim . bu arada yukarıdaki yorumlarda okudumda fatihte ahenk esarp yazmışsınız yeri tam olarak nerde acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşemseddin caddesinden yukarı çıkarken yolun sağında. Akşemseddin caddesi de köşede büyük Armine'nin olduğu yokuş yukarı çıkan cadde. Bana yakın olduğu için sık sık gidiyordum fiyatlar da normal.

      Sil
    2. Bu şalın İpekevi olduğu yazmıştım onlara direkt şalın fotoğrafını whatsapp ile size göndermelerini rica edebilirsiniz. Renkten emin olursunuz böylece.

      Sil
    3. buldum da aldım da kombin tamamdır :) kanlıcaya geldim şimdi çekim vardır umarım mahalleyi ogrenmeliyim :)

      Sil
  45. esmanın giydiği bir sarı puantiyeli trençkot vardı onun markası ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bilmiyorum ama sezondan bir ürün olduğunu da düşünmedim o zaman. İlk bölümlerde olduğu için kendi gardıroplarından olabilir.

      Sil
  46. esmanın son bölümde giydiği elbise hangi markanın ürünü?

    YanıtlaSil
  47. Esmanın bölümün sonlarında giydiği siyah ve mavi etekli siyah şal taktığı bölüm hangi marka acaba yardımcı olabilir misiniz çok beğendim bir an almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yorumlarda yine Kayra denmiş ama linki bulamadım. Eğer teyit edebilirsem ekleyeceğim:)

      Sil
    2. merhaba iyi bayramlar herkese ! Diğer yarım dizisinin 16.bölümünde esmanın giyindiği mor yelek hangi markanın acaba ? Bölüm yenin yayınladı , aradım ama ben bulamadım .

      Sil